duminică, 8 iulie 2012

Iubeste

Publicat de BIANCA CHIFOR la 04:18

Cum ar fi dacă în loc să așteptăm să primim de la ceilalți am fi noi cei care dăruim ? Cum ar fi dacă nu am mai avea așteptări ca celălalt să se comporte într-un anumit fel ? Și cum ar fi dacă ne-am privi mai des în ochi, dacă ne-am îngădui să ne simțim unul pe celălalt ?
A venit vremea să apelăm la un limbaj universal și anume limbajul iubirii. Uită-te în jur cu inima și observă că zâmbetul, îmbrățișarea nu țin cont de rasă sau de alte criterii, așa cum ploaia nu ține cont de ceea ce atinge în căderea ei.
Când zâmbești nu mai contează nici trecutul nici viitorul, nici ce a fost și nici ce ar putea să fie.
Ce poate fi mai valoros decât viața? Din ego sau ură nu se naște nicio formă de viață și nici valoare. În limbajul iubirii colaborezi cu ceilalți, nu concurezi. În limbajul iubirii lași lucrurile să curgă, nu le forțezi să se întâmple.
Trăiește fiecare bătaie a inimii tale, pentru că nu știi niciodată când va fi ultima. Trăiește-o la unison cu celelalte inimi, altfel ce farmec ar avea viața?Căci inima nu cunoaște decât o singură formă de comunicare- iubirea.

1 comentarii:

andrei.csb spunea...

superb:).. chiar imi place:)

"Căci inima nu cunoaște decât o singură formă de comunicare- iubirea."..

Trimiteți un comentariu

 

DeepMemories Copyright © 2012 Edited by Andrei Blogger Template | Blog editing