joi, 30 ianuarie 2014

Do everything, regret nothing

Publicat de BIANCA CHIFOR la 05:50


de ce asteptam sa se intample ceva si nu facem noi ca acel lucru sa se intample?…de ce astept sa vina toate de la sine cand in viata avem numai o sansa si aceea efemera?

de ce?…o alta intrebare intr-o valtoare de intrebari…dar cine oare ne v-a raspunde la ele?

ne v-a raspunde Timpul…timpului careia nu stim sa-i tinem piept…in fata cui sa zicem ca vreau ca aceste clipe sa nu treaca…sa le traim la infinit…sa le traim langa persoane dragi…aceste momente dragi…noi…ar trebui sa invatam sa le pretuim…pentru ca timpul nu se poate opri in a mai trece…iar asta nu ne poate invata decat noi insine…

invatam asta in momentele cand pierdem persoane dragi…asta amintindu-ne ca e prea tarziu sa mai pretuim pentru ca nu mai avem pe cine…

asta am invatat si eu cand am pierdut o persoana draga mie…in acele momente derulandu-se in fata ochiilor mei toate momentele petrecute cu acea persoana si aducandu-mi aminte ca nu am pretuit-o asa cum merita si nu m-am gandit l-a momentul cand n-o s-o mai am…iar asta este o lectie dura si grea…de aceea ar trebui sa invatam sa pretuim inainte sa fie prea tarziu…

traiti fiecare zi ca si cum ar fi ultima…nu asteptati ca totul sa vina de la sine…pentru ca o zi chiar v-a fi ultima…

traieste…lupta pentru ceea ce vrei…iubeste tot ceea ce te face fericit.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

DeepMemories Copyright © 2012 Edited by Andrei Blogger Template | Blog editing